pondělí 18. února 2013

Krycí produkty od Oriflame

Ahoj,
dnes jsem si připravila článek o krycích produktech od Oriflamu. Těmi myslím především make-upy, podklady a korektory.
Já mám celkem 5 druhů produktů. Make-up, podkladový krém, rozjasňující tónující krém, pudr a korektor.
Make-up mám teprve chvilku. Nevím jaký je to odstín, nějaký hodně světlý. Je docela dobrý, krytí sice není stoprocentní, ale mé účely to splňuje. Já bych ho rozhodně doporučila pro méně problémovou pleť.
Tónující krém, je na léto. Je z té veryme kolekce pro mladé dívky. Je světlý a obsahuje třpytky, takže je rozjasňující. Na pleti je příjemný a krásně voní po broskvých. Mám od něj povoněnou půlku štětců :) krytí není nic moc, je opravdu jen pro sjednocení pleti. Je dobrý, lehký, rozhodně ho doporučuji.
Dál mám podkladový krém. Ten je taky z kolekce veryme. Já ho používala hlavně v létě, protože i ten nejsvětlejší odstín je na mě dost tmavý. Je dobrý a sám o sobě celkem dobře kryje. Občas jsem dělala to, že jsem použila pouze tento krém, na to pudr a frčím :) Je dobrý, stačí ho nanést jen trochu a funguje skvěle.
Pudr je také od veryme. je matný, za což jsem opravdu ráda. Je fajn, asi na úrovni pudru od Rimmelu. Nedávno mi spadl a rozbil se, ale pořád se dá použít. Rozhodně se dá nahradit, například pudrem od Dermacolu nebo Rimmelu, ty přežijí hodně pádů.
Poslední je korector, taky od veryme. Jediný důvod proč mám tolik věcí z této řady je ten, že je dobrá a levná. No tenhle korektor je fajn, Kdy je docela dobře, ale mám i lepší. Nevím co víc bych o něm řekla, snad jen to že já používám ten nejsvětlejší odstín. 
Chci se omluvit za kvalitu fotek, foťák mi odmítl zaostřit a světlo si taky dělalo co chtělo.
NEZAPOMEŇTE NA GIVEAWAY!! 

5 komentářů:

  1. Podkladový krém pokiaľ viem nie je Very me ;) Ale inak super produkty... sama ich takmer všetky používam.

    OdpovědětVymazat
  2. púder by som rada vyskúšala ;)


    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten korektor je suprovej, používám ho denně :) oriflame miluju!:)

    OdpovědětVymazat
  4. oriflame má super produkty! určitě se tenhle článek ještě zužitkuje...

    OdpovědětVymazat
  5. Ten make-up a korektor mám a používám denně. Ani si život bez nich neumím představit :)

    OdpovědětVymazat